Marknadens största urval
Snabb leverans

Media and Food Industries

- The New Politics of Food

Om Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319641003
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 259
  • Utgiven:
  • 28. september 2017
  • Utgåva:
  • 12017
  • Vikt:
  • 4552 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Användarnas betyg av Media and Food Industries



Hitta liknande böcker
Boken Media and Food Industries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.