Marknadens största urval
Snabb leverans

Mass Advertising as Social Forecast

- A Method for Future Research

Om Mass Advertising as Social Forecast

Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780837185958
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 156
  • Utgiven:
  • 11. augusti 1976
  • Mått:
  • 140x216x12 mm.
  • Vikt:
  • 397 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Mass Advertising as Social Forecast

Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.

Användarnas betyg av Mass Advertising as Social Forecast



Hitta liknande böcker
Boken Mass Advertising as Social Forecast finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.