Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Marketing

This book outlines the nature of contemporary marketing, considering how marketers function as an interface between customers and organisations. As globalisation creates increasing challenges to established marketing practices it shows how marketing efforts need to adapt continuously to allow an organisation to reach its intended market.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780198827337
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 176
  • Utgiven:
  • 25. februari 2021
  • Mått:
  • 172x112x14 mm.
  • Vikt:
  • 136 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 6. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing

This book outlines the nature of contemporary marketing, considering how marketers function as an interface between customers and organisations. As globalisation creates increasing challenges to established marketing practices it shows how marketing efforts need to adapt continuously to allow an organisation to reach its intended market.

Användarnas betyg av Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.