Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Tourism Products

- Concepts, Issues, Cases

Om Marketing Tourism Products

Explains the role of marketing within tourism management and the related areas of leisure and hospitality management. Written specifically for students and future managers in these industries, this book presents material in a concise way which stresses how the tourism product, in its many forms, differs from other kinds of product and service.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861523020
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 564
  • Utgiven:
  • 15. augusti 1996
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 244x189x36 mm.
  • Vikt:
  • 1074 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing Tourism Products

Explains the role of marketing within tourism management and the related areas of leisure and hospitality management. Written specifically for students and future managers in these industries, this book presents material in a concise way which stresses how the tourism product, in its many forms, differs from other kinds of product and service.

Användarnas betyg av Marketing Tourism Products



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Tourism Products finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.