Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Research

- Approaches, Methods and Applications in Europe

Om Marketing Research

Aimed at post-introductory Marketing undergraduates and postgraduate students, this UK textbook provides a comprehensive coverage of approaches, methods and applications of market research in a primarily European and international context. It compares and contrasts research from both academic and client-based perspectives.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781844803279
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 592
  • Utgiven:
  • 11. december 2006
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 219x275x29 mm.
  • Vikt:
  • 1522 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing Research

Aimed at post-introductory Marketing undergraduates and postgraduate students, this UK textbook provides a comprehensive coverage of approaches, methods and applications of market research in a primarily European and international context. It compares and contrasts research from both academic and client-based perspectives.

Användarnas betyg av Marketing Research



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.