Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Ethics

- An International Perspective

Om Marketing Ethics

Examines the mainstream marketing ethics and theories, placing them in an international context. This book investigates the means by which ethics can best be implemented into organisational/decision-making and focuses on some of the remaining challenges in business ethics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861521910
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 18. december 1997
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 233x155x35 mm.
  • Vikt:
  • 728 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing Ethics

Examines the mainstream marketing ethics and theories, placing them in an international context. This book investigates the means by which ethics can best be implemented into organisational/decision-making and focuses on some of the remaining challenges in business ethics.

Användarnas betyg av Marketing Ethics



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.