Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Dynamics

- A Primer on Estimation and Control

Om Marketing Dynamics

Marketing Dynamics: A Primer on Estimation and Control provides an introduction to the estimation and control of dynamic marketing models. It introduces dynamic models in discrete- and continuous- time, scalar and multivariate settings, with observed outcomes and unobserved states, as well as random and/or time-varying parameters.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781680830668
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 110
  • Utgiven:
  • 31. december 2015
  • Mått:
  • 156x234x6 mm.
  • Vikt:
  • 167 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Marketing Dynamics

Marketing Dynamics: A Primer on Estimation and Control provides an introduction to the estimation and control of dynamic marketing models. It introduces dynamic models in discrete- and continuous- time, scalar and multivariate settings, with observed outcomes and unobserved states, as well as random and/or time-varying parameters.

Användarnas betyg av Marketing Dynamics



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Dynamics finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.