Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

- Foundational and Contemporary Issues

Om Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

The first of this two-volume work brings to the fore marketing communication theories and concepts that are prominent in emerging economy contexts, and highlights the opportunities and challenges within these markets.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030813284
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 301
  • Utgiven:
  • 29. oktober 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 577 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

The first of this two-volume work brings to the fore marketing communication theories and concepts that are prominent in emerging economy contexts, and highlights the opportunities and challenges within these markets.

Användarnas betyg av Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.