Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing and Social Structure in Rural China

Om Marketing and Social Structure in Rural China

This three-part study, originally published in consecutive issues of the Journal of Asian Studies, has become a classic in the field of Asian studies and has been used in classrooms for over 50 years.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780924304422
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 150
  • Utgiven:
  • 1. mars 2010
  • Mått:
  • 227x152x12 mm.
  • Vikt:
  • 268 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Marketing and Social Structure in Rural China

This three-part study, originally published in consecutive issues of the Journal of Asian Studies, has become a classic in the field of Asian studies and has been used in classrooms for over 50 years.

Användarnas betyg av Marketing and Social Structure in Rural China



Hitta liknande böcker
Boken Marketing and Social Structure in Rural China finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.