Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Om Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781838675646
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 360
  • Utgiven:
  • 27. september 2021
  • Mått:
  • 159x239x25 mm.
  • Vikt:
  • 544 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 5. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Användarnas betyg av Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.