Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing Strategy Processes in Emergent Industries

- The Case of Media Firms

Om Managing Strategy Processes in Emergent Industries

Based upon observation of and involvement in the strategy processes of three media firms a framework for strategy processes is proposed and a practical outline of how new strategy processes should be developed is presented.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780333665732
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 178
  • Utgiven:
  • 19. november 1996
  • Mått:
  • 140x216x20 mm.
  • Vikt:
  • 388 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Managing Strategy Processes in Emergent Industries

Based upon observation of and involvement in the strategy processes of three media firms a framework for strategy processes is proposed and a practical outline of how new strategy processes should be developed is presented.

Användarnas betyg av Managing Strategy Processes in Emergent Industries



Hitta liknande böcker
Boken Managing Strategy Processes in Emergent Industries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.