Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing Customer Value

- Essentials of Product Quality, Customer Service, and Price Decisions

Om Managing Customer Value

Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780761826316
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 356
  • Utgiven:
  • 25. augusti 2003
  • Mått:
  • 152x229x30 mm.
  • Vikt:
  • 504 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 14. oktober 2025

Beskrivning av Managing Customer Value

Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil.

Användarnas betyg av Managing Customer Value



Hitta liknande böcker
Boken Managing Customer Value finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.