Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing and Marketing Technology

Om Managing and Marketing Technology

Proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861525949
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 200
  • Utgiven:
  • 22. mars 2001
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 188x241x15 mm.
  • Vikt:
  • 499 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Managing and Marketing Technology

Proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities.

Användarnas betyg av Managing and Marketing Technology



Hitta liknande böcker
Boken Managing and Marketing Technology finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.