Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing and Marketing Health Services

Om Managing and Marketing Health Services

The organisation and management of health care services is a central theme within public policy across the post-industrial world. This book provides a critical overview of the key challenges facing health care policy makers, managers and professionals in managing the design and delivery of health care services.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861526786
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 22. augusti 2002
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 154x228x11 mm.
  • Vikt:
  • 318 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Managing and Marketing Health Services

The organisation and management of health care services is a central theme within public policy across the post-industrial world. This book provides a critical overview of the key challenges facing health care policy makers, managers and professionals in managing the design and delivery of health care services.

Användarnas betyg av Managing and Marketing Health Services



Hitta liknande böcker
Boken Managing and Marketing Health Services finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.