Marknadens största urval
Snabb leverans

Making Media Content

- The Influence of Constituency Groups on Mass Media

Om Making Media Content

Making Media Content addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owners, and advocacy groups. It examines the strategic decision-making of

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415649841
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 264
  • Utgiven:
  • 14. december 2012
  • Mått:
  • 157x233x18 mm.
  • Vikt:
  • 410 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. juni 2025

Beskrivning av Making Media Content

Making Media Content addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owners, and advocacy groups. It examines the strategic decision-making of

Användarnas betyg av Making Media Content



Hitta liknande böcker
Boken Making Media Content finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.