Marknadens största urval
Snabb leverans

Luxury Marketing

- A Challenge for Theory and Practice

Om Luxury Marketing

The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential luxury sensibility that is marked by a change in how consumers define luxury.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783663205173
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 416
  • Utgiven:
  • 23. augusti 2016
  • Utgåva:
  • 12013
  • Mått:
  • 168x240x0 mm.
  • Vikt:
  • 729 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Luxury Marketing

The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential luxury sensibility that is marked by a change in how consumers define luxury.

Användarnas betyg av Luxury Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Luxury Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.