Marknadens största urval
Snabb leverans

Leading the Customer Experience

- How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Om Leading the Customer Experience

Lead your organization with a customer experience vision that captures the voice of the customer and empowers employees to improve how they develop, market and sell your products and services.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781789666878
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 3. maj 2021
  • Mått:
  • 233x157x27 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Leading the Customer Experience

Lead your organization with a customer experience vision that captures the voice of the customer and empowers employees to improve how they develop, market and sell your products and services.

Användarnas betyg av Leading the Customer Experience



Hitta liknande böcker
Boken Leading the Customer Experience finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.