Marknadens största urval
Snabb leverans

Kellogg on Branding

- The Marketing Faculty of The Kellogg School of Management

Om Kellogg on Branding

Includes: the thinking on key branding concepts; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; and, insights from senior managers who have fought branding battles and won.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780471690160
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 352
  • Utgiven:
  • 25. oktober 2005
  • Mått:
  • 163x238x31 mm.
  • Vikt:
  • 552 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Kellogg on Branding

Includes: the thinking on key branding concepts; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; and, insights from senior managers who have fought branding battles and won.

Användarnas betyg av Kellogg on Branding



Hitta liknande böcker
Boken Kellogg on Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.