Marknadens största urval
Snabb leverans

Journalism in the Age of Virtual Reality

- How Experiential Media Are Transforming News

Om Journalism in the Age of Virtual Reality

John V. Pavlik argues that a new form of media has emerged: experiential news, which delivers not just news stories but also news experiences, in which the consumer engages as a participant or virtual eyewitness in immersive, multisensory, and interactive narratives.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780231184496
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 17. september 2019
  • Mått:
  • 228x153x23 mm.
  • Vikt:
  • 420 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Journalism in the Age of Virtual Reality

John V. Pavlik argues that a new form of media has emerged: experiential news, which delivers not just news stories but also news experiences, in which the consumer engages as a participant or virtual eyewitness in immersive, multisensory, and interactive narratives.

Användarnas betyg av Journalism in the Age of Virtual Reality



Hitta liknande böcker
Boken Journalism in the Age of Virtual Reality finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.