Marknadens största urval
Snabb leverans

International Marketing

Om International Marketing

Intended primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. This book covers the range of international marketing topics, logically divided into four Parts that outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781408009239
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 752
  • Utgiven:
  • 25. februari 2011
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 219x276x19 mm.
  • Vikt:
  • 1236 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av International Marketing

Intended primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. This book covers the range of international marketing topics, logically divided into four Parts that outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces.

Användarnas betyg av International Marketing



Hitta liknande böcker
Boken International Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.