Marknadens största urval
Snabb leverans

International Marketing Strategy

- Contemporary Readings

Om International Marketing Strategy

Collects together key articles in international marketing, building on a four-part framework of market analysis, strategy development, implementation issues and international marketing management. This book offers an overview, commentary and discussion questions to draw out the key issues from the articles and relate them to the central framework.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861522337
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 19. december 1996
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 235x165x23 mm.
  • Vikt:
  • 650 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av International Marketing Strategy

Collects together key articles in international marketing, building on a four-part framework of market analysis, strategy development, implementation issues and international marketing management. This book offers an overview, commentary and discussion questions to draw out the key issues from the articles and relate them to the central framework.

Användarnas betyg av International Marketing Strategy



Hitta liknande böcker
Boken International Marketing Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.