Marknadens största urval
Snabb leverans

International Marketing

- Strategy and Theory

Om International Marketing

Marketing is a universal activity that is widely applicable, regardless of the political, social or economic systems of a particular country. However, this doesn't mean that consumers in different parts of the world should be satisfied in the same way. This book helps to understand the complexities of marketing on a global scale.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415772624
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 736
  • Utgiven:
  • 11. augusti 2008
  • Utgåva:
  • 5
  • Mått:
  • 192x246x33 mm.
  • Vikt:
  • 1386 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av International Marketing

Marketing is a universal activity that is widely applicable, regardless of the political, social or economic systems of a particular country. However, this doesn't mean that consumers in different parts of the world should be satisfied in the same way. This book helps to understand the complexities of marketing on a global scale.

Användarnas betyg av International Marketing



Hitta liknande böcker
Boken International Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.