Marknadens största urval
Snabb leverans

Innovation Behavior of Older Consumers

- An Empirical Analysis of Older and Younger Consumers' Determinants of Consumer Electronic Products Ownership

Om Innovation Behavior of Older Consumers

This book picks up two mega trends: The demographic change of many western industrial nations and the increased importance of innovations due to global competition. Thus, the empirical study analyzes older and younger consumers. It identifies age-specific differences in consumer behavior regarding innovative consumer electronic products.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631641491
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 337
  • Utgiven:
  • 31. december 2013
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 153x217x25 mm.
  • Vikt:
  • 586 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Innovation Behavior of Older Consumers

This book picks up two mega trends: The demographic change of many western industrial nations and the increased importance of innovations due to global competition. Thus, the empirical study analyzes older and younger consumers. It identifies age-specific differences in consumer behavior regarding innovative consumer electronic products.

Användarnas betyg av Innovation Behavior of Older Consumers



Hitta liknande böcker
Boken Innovation Behavior of Older Consumers finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.