Marknadens största urval
Snabb leverans

Imagining Marketing

- Art, Aesthetics and the Avant-Garde

Om Imagining Marketing

This book focuses on the interface between art and the marketplace, applying the tools and techniques of artistic appreciation to the marketing phenomenon.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415234863
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 324
  • Utgiven:
  • 1. februari 2001
  • Mått:
  • 156x234x23 mm.
  • Vikt:
  • 590 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Imagining Marketing

This book focuses on the interface between art and the marketplace, applying the tools and techniques of artistic appreciation to the marketing phenomenon.

Användarnas betyg av Imagining Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Imagining Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.