Marknadens största urval
Snabb leverans

Hard Sell

- Advertising, Affluence and Transatlantic Relations, c. 1951-69

Om Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781784991050
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 25. februari 2016
  • Mått:
  • 235x158x17 mm.
  • Vikt:
  • 366 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Användarnas betyg av Hard Sell



Hitta liknande böcker
Boken Hard Sell finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.