Marknadens största urval
Snabb leverans

Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

Om Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349359202
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 252
  • Utgiven:
  • 1. januari 2011
  • Utgåva:
  • 12011
  • Mått:
  • 140x216x14 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.

Användarnas betyg av Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles



Hitta liknande böcker
Boken Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.