Marknadens största urval
Snabb leverans

Global Marketing and Advertising

- Understanding Cultural Paradoxes

Om Global Marketing and Advertising

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781529732504
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 528
  • Utgiven:
  • 2. november 2021
  • Utgåva:
  • 6
  • Mått:
  • 232x187x31 mm.
  • Vikt:
  • 970 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 2. december 2024

Beskrivning av Global Marketing and Advertising

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Användarnas betyg av Global Marketing and Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Global Marketing and Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.