Marknadens största urval
Snabb leverans

Games and Gamification in Market Research

- Increasing Consumer Engagement in Research for Business Success

Om Games and Gamification in Market Research

Create intrinsic engagement in the research sphere through gamification; exploit existing and emerging technologies, and glean better-quality, untapped data that cannot be obtained through traditional surveying methods.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780749483357
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 360
  • Utgiven:
  • 3. november 2018
  • Mått:
  • 155x234x24 mm.
  • Vikt:
  • 536 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Games and Gamification in Market Research

Create intrinsic engagement in the research sphere through gamification; exploit existing and emerging technologies, and glean better-quality, untapped data that cannot be obtained through traditional surveying methods.

Användarnas betyg av Games and Gamification in Market Research



Hitta liknande böcker
Boken Games and Gamification in Market Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.