Marknadens största urval
Snabb leverans

Fundamentals of Marketing

Om Fundamentals of Marketing

Introduces the key terms, concepts and practices to provide a firm foundation for undergraduate students. It discusses contemporary technologies used in marketing alongside established practices to develop an understanding of the positive effects of marketing balanced with critical discussion about it's contribution to the wider aims of society.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781910158982
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 244
  • Utgiven:
  • 30. mars 2018
  • Mått:
  • 244x190x18 mm.
  • Vikt:
  • 496 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Fundamentals of Marketing

Introduces the key terms, concepts and practices to provide a firm foundation for undergraduate students. It discusses contemporary technologies used in marketing alongside established practices to develop an understanding of the positive effects of marketing balanced with critical discussion about it's contribution to the wider aims of society.

Användarnas betyg av Fundamentals of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Fundamentals of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.