Marknadens största urval
Snabb leverans

Foundations of International Marketing

Om Foundations of International Marketing

Looks at international marketing from a business perspective. This book explains and analyses the different theories of international marketing and illustrates their application using examples from a variety of different firms, markets, products and services.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861521644
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 320
  • Utgiven:
  • 11. juni 1998
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 182x241x17 mm.
  • Vikt:
  • 435 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Foundations of International Marketing

Looks at international marketing from a business perspective. This book explains and analyses the different theories of international marketing and illustrates their application using examples from a variety of different firms, markets, products and services.

Användarnas betyg av Foundations of International Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Foundations of International Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.