Marknadens största urval
Snabb leverans

Food Marketing and Labelling

Om Food Marketing and Labelling

This book provides in-depth coverage of the interconnection among food marketing, labelling, and technology. It discusses crucial aspects of food marketing, from consumer preferences and branding strategies to regulation in food labelling, technological advancement, and sustainable practices.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032753003
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 356
  • Utgiven:
  • 26. juni 2025
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 860 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. augusti 2025

Beskrivning av Food Marketing and Labelling

This book provides in-depth coverage of the interconnection among food marketing, labelling, and technology. It discusses crucial aspects of food marketing, from consumer preferences and branding strategies to regulation in food labelling, technological advancement, and sustainable practices.

Användarnas betyg av Food Marketing and Labelling



Hitta liknande böcker
Boken Food Marketing and Labelling finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.