Marknadens största urval
Snabb leverans

Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

Om Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

This new volume is a must for B2B scholars and executives. This volume is for readers who demand findings and modeling at the individual case level that are readily transferable and adaptable for alternative contexts.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781784410803
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 350
  • Utgiven:
  • 20. augusti 2014
  • Mått:
  • 153x236x28 mm.
  • Vikt:
  • 596 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

This new volume is a must for B2B scholars and executives. This volume is for readers who demand findings and modeling at the individual case level that are readily transferable and adaptable for alternative contexts.

Användarnas betyg av Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing



Hitta liknande böcker
Boken Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.