Marknadens största urval
Snabb leverans

Exploring the Media - Text, Audience, and Representation

Om Exploring the Media - Text, Audience, and Representation

Featuring the input of highly experienced instructors, this exciting textbook explroes key concepts and develops students analytical, research, and production skills. A section outlining approaches to production work considers the creation of texts in different media forms, and practical advice aides in developing research skills.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781903663929
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 160
  • Utgiven:
  • 7. april 2017
  • Mått:
  • 171x241x15 mm.
  • Vikt:
  • 900 g.
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Exploring the Media - Text, Audience, and Representation

Featuring the input of highly experienced instructors, this exciting textbook explroes key concepts and develops students analytical, research, and production skills. A section outlining approaches to production work considers the creation of texts in different media forms, and practical advice aides in developing research skills.

Användarnas betyg av Exploring the Media - Text, Audience, and Representation



Hitta liknande böcker
Boken Exploring the Media - Text, Audience, and Representation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.