Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Exploring Religion and the Sacred in a Media Age

Combining theoretical frameworks for the analysis of religion, media and popular culture, with case studies of texts, practices, communities and audiences, the authors examine topics such as media rituals, marketing strategies, investigations of audience testimony, and the influence of religion on music, reality television, and the internet.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780754665274
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 14. april 2009
  • Mått:
  • 168x242x24 mm.
  • Vikt:
  • 676 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Exploring Religion and the Sacred in a Media Age

Combining theoretical frameworks for the analysis of religion, media and popular culture, with case studies of texts, practices, communities and audiences, the authors examine topics such as media rituals, marketing strategies, investigations of audience testimony, and the influence of religion on music, reality television, and the internet.

Användarnas betyg av Exploring Religion and the Sacred in a Media Age



Hitta liknande böcker
Boken Exploring Religion and the Sacred in a Media Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.