Marknadens största urval
Snabb leverans

Experimental Economics in Marketing

Om Experimental Economics in Marketing

Presents a set of goals to help the reader understand the role of experimental economics in marketing. These include distinguishing experimental economics from other fields in the broadest possible terms; providing the basic methodological tenets of experimental economics; and delineating classes of experiments within experimental economics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781680831665
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 84
  • Utgiven:
  • 29. augusti 2016
  • Mått:
  • 233x155x8 mm.
  • Vikt:
  • 140 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Experimental Economics in Marketing

Presents a set of goals to help the reader understand the role of experimental economics in marketing. These include distinguishing experimental economics from other fields in the broadest possible terms; providing the basic methodological tenets of experimental economics; and delineating classes of experiments within experimental economics.

Användarnas betyg av Experimental Economics in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Experimental Economics in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.