Marknadens största urval
Snabb leverans

Ethics in Social Marketing

Om Ethics in Social Marketing

Introduces students to the special moral and ethical burdens of social marketing, and challenges practitioners to address difficult issues that are easily minimized or avoided. This book focuses on such complex issues as unintended consequences, ethical marketing alliances, and professional ethical codes.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780878408207
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 5. februari 2001
  • Mått:
  • 153x229x14 mm.
  • Vikt:
  • 364 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. juni 2025

Beskrivning av Ethics in Social Marketing

Introduces students to the special moral and ethical burdens of social marketing, and challenges practitioners to address difficult issues that are easily minimized or avoided. This book focuses on such complex issues as unintended consequences, ethical marketing alliances, and professional ethical codes.

Användarnas betyg av Ethics in Social Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Ethics in Social Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.