Marknadens största urval
Snabb leverans

Essentials of Marketing

Om Essentials of Marketing

A thorough insight into the core marketing concepts using real-life examples.   Essentials of Marketing, 8th edition, by Martin and Blythe offers the most up-to-date critical perspectives on traditional marketing theories as well as contemporary concepts, using recent global examples, case studies and activities based on real-life issues.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781292429533
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 384
  • Utgiven:
  • 24. februari 2023
  • Utgåva:
  • 23008
  • Mått:
  • 194x17x262 mm.
  • Vikt:
  • 736 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 2. december 2024

Beskrivning av Essentials of Marketing

A thorough insight into the core marketing concepts using real-life examples.   Essentials of Marketing, 8th edition, by Martin and Blythe offers the most up-to-date critical perspectives on traditional marketing theories as well as contemporary concepts, using recent global examples, case studies and activities based on real-life issues.

Användarnas betyg av Essentials of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Essentials of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.