Marknadens största urval
Snabb leverans

Emotion and Reason in Consumer Behavior

Om Emotion and Reason in Consumer Behavior

Emotion and Reason in Consumer Behavior provides new insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. It uses sound academic research at a level students and professionals can understand.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750679763
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 182
  • Utgiven:
  • 9. januari 2006
  • Mått:
  • 160x236x18 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Emotion and Reason in Consumer Behavior

Emotion and Reason in Consumer Behavior provides new insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. It uses sound academic research at a level students and professionals can understand.

Användarnas betyg av Emotion and Reason in Consumer Behavior



Hitta liknande böcker
Boken Emotion and Reason in Consumer Behavior finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.