Marknadens största urval
Snabb leverans

Effective Complaint Management

- The Business Case for Customer Satisfaction

Om Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319987040
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 495
  • Utgiven:
  • 18. februari 2019
  • Utgåva:
  • 22019
  • Mått:
  • 242x166x31 mm.
  • Vikt:
  • 912 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Användarnas betyg av Effective Complaint Management



Hitta liknande böcker
Boken Effective Complaint Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.