Marknadens största urval
Snabb leverans

Econometric Models in Marketing

Om Econometric Models in Marketing

Contains twelve papers discussing the interface between Marketing and Econometrics. The papers in this work are representative of the types of problems and methods that are used within the field of marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780762308576
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 364
  • Utgiven:
  • 28. februari 2002
  • Mått:
  • 156x234x20 mm.
  • Vikt:
  • 686 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Econometric Models in Marketing

Contains twelve papers discussing the interface between Marketing and Econometrics. The papers in this work are representative of the types of problems and methods that are used within the field of marketing.

Användarnas betyg av Econometric Models in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Econometric Models in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.