Marknadens största urval
Snabb leverans

Eating the Big Fish

- How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders

Om Eating the Big Fish

A revised and updated version of the classic book on what it takes for small brands to eat the big tuna Since Wiley first published Eating the Big Fish in 1999, the concept of the challenger brand has become a mainstream idea among marketers and advertisers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780470238271
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 3. mars 2009
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 161x237x30 mm.
  • Vikt:
  • 676 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Eating the Big Fish

A revised and updated version of the classic book on what it takes for small brands to eat the big tuna Since Wiley first published Eating the Big Fish in 1999, the concept of the challenger brand has become a mainstream idea among marketers and advertisers.

Användarnas betyg av Eating the Big Fish



Hitta liknande böcker
Boken Eating the Big Fish finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.