Marknadens största urval
Snabb leverans

E-Marketing

- Theory and Application

Om E-Marketing

Combining academic rigour and practical application, E-Marketing brings together a theoretical framework from academic peer reviewed literature with contemporary developments in internet technology. Considering marketing theory and practice, the text demonstrates how conceptual frameworks can be applied to the e-marketing environment.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230203969
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 420
  • Utgiven:
  • 11. januari 2011
  • Mått:
  • 189x246x22 mm.
  • Vikt:
  • 1126 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. september 2025

Beskrivning av E-Marketing

Combining academic rigour and practical application, E-Marketing brings together a theoretical framework from academic peer reviewed literature with contemporary developments in internet technology. Considering marketing theory and practice, the text demonstrates how conceptual frameworks can be applied to the e-marketing environment.

Användarnas betyg av E-Marketing



Hitta liknande böcker
Boken E-Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.