Marknadens största urval
Snabb leverans

Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

Om Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367559083
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 120
  • Utgiven:
  • 29. april 2022
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 185 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 9. oktober 2025

Beskrivning av Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.

Användarnas betyg av Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences



Hitta liknande böcker
Boken Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.