Marknadens största urval
Snabb leverans

Decoding Ad Culture

Om Decoding Ad Culture

This work critically examines the influence of Western multinational companies in South Asia. The author analyzes television commercials and demographics in Bangladesh, arguing that companies exploit cultural differences to create deceptive advertising in developing countries and revealing a symbiotic relationship between stakeholders.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781666943160
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 318
  • Utgiven:
  • 18. september 2024
  • Mått:
  • 160x236x24 mm.
  • Vikt:
  • 608 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Decoding Ad Culture

This work critically examines the influence of Western multinational companies in South Asia. The author analyzes television commercials and demographics in Bangladesh, arguing that companies exploit cultural differences to create deceptive advertising in developing countries and revealing a symbiotic relationship between stakeholders.

Användarnas betyg av Decoding Ad Culture



Hitta liknande böcker
Boken Decoding Ad Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.