Marknadens största urval
Snabb leverans

Customer Sense

- How the 5 Senses Influence Buying Behavior

Om Customer Sense

An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349344420
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 185
  • Utgiven:
  • 23. december 2015
  • Utgåva:
  • 12013
  • Mått:
  • 235x158x17 mm.
  • Vikt:
  • 326 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 13. oktober 2025

Beskrivning av Customer Sense

An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.

Användarnas betyg av Customer Sense



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.