Marknadens största urval
Snabb leverans

Customer Relationship Management in the Digital Age

Customer Relationship Management in the Digital Ageav G. Shainesh
Om Customer Relationship Management in the Digital Age

Customer Relationship Management in the Digital Age charts the concepts, strategies, benefits, and technologies of CRM in an evolving and increasingly digital business landscape. It empowers readers to use CRM to forge enduring customer connections, optimize experiences, and drive loyalty across diverse industries and markets.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032854380
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 4. juni 2025
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
  • Boken kan förbeställas tidigast 3 månader innan utgivningsdatumet

Beskrivning av Customer Relationship Management in the Digital Age

Customer Relationship Management in the Digital Age charts the concepts, strategies, benefits, and technologies of CRM in an evolving and increasingly digital business landscape. It empowers readers to use CRM to forge enduring customer connections, optimize experiences, and drive loyalty across diverse industries and markets.

Användarnas betyg av Customer Relationship Management in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Customer Relationship Management in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.