Marknadens största urval
Snabb leverans

Creativity and Advertising

- Affect, Events and Process

Om Creativity and Advertising

@text Andrew McStay identifies and explores key historical, cultural and philosophical discourses that give rise to contemporary notions of advertising creativity.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415519540
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 5. april 2013
  • Mått:
  • 156x234x15 mm.
  • Vikt:
  • 520 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Creativity and Advertising

@text Andrew McStay identifies and explores key historical, cultural and philosophical discourses that give rise to contemporary notions of advertising creativity.

Användarnas betyg av Creativity and Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Creativity and Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.