Marknadens största urval
Snabb leverans

Contemporary Research in E-Marketing

- Volume Two

Om Contemporary Research in E-Marketing

This work offers a compilation of inter-disciplinary chapters on the topic of e-marketing. It offers a set of chapters that use different perspectives, theories and research methodologies to enrich the burgeoning e-marketing literature.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781591408246
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 375
  • Utgiven:
  • 30. juni 2005
  • Mått:
  • 254x178x22 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 25. september 2025

Beskrivning av Contemporary Research in E-Marketing

This work offers a compilation of inter-disciplinary chapters on the topic of e-marketing. It offers a set of chapters that use different perspectives, theories and research methodologies to enrich the burgeoning e-marketing literature.

Användarnas betyg av Contemporary Research in E-Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Contemporary Research in E-Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.