Marknadens största urval
Snabb leverans

Contemporary Issues in Social Media Marketing

Om Contemporary Issues in Social Media Marketing

Contemporary Issues in Social Media Marketing provides the most cutting-edge findings in social media marketing, through original chapters from a range of the world's leading specialists. This text is perfect recommended reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Digital and Social Media Marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032535708
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 347
  • Utgiven:
  • 3. februari 2025
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Contemporary Issues in Social Media Marketing

Contemporary Issues in Social Media Marketing provides the most cutting-edge findings in social media marketing, through original chapters from a range of the world's leading specialists. This text is perfect recommended reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Digital and Social Media Marketing.

Användarnas betyg av Contemporary Issues in Social Media Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Contemporary Issues in Social Media Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.