Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Engineering, 1920s–1970s

- Marketing between Expert Planning and Consumer Responsiveness

Om Consumer Engineering, 1920s–1970s

Contributors offer case studies on the roles of individual consumer engineers on both sides of the Atlantic, the impact of such marketing practices on European economies during World War II and after, and the conflicted relationship between consumer activists and the ideas of consumer engineering.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030145668
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 14. augusti 2020
  • Utgåva:
  • 12019
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 474 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Consumer Engineering, 1920s–1970s

Contributors offer case studies on the roles of individual consumer engineers on both sides of the Atlantic, the impact of such marketing practices on European economies during World War II and after, and the conflicted relationship between consumer activists and the ideas of consumer engineering.

Användarnas betyg av Consumer Engineering, 1920s–1970s



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Engineering, 1920s–1970s finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.